clean

Godmorgon!
Idag gick jag upp 07.50 bara för jag gick och la mig 21.45 igår. Mådde verkligen inte bra, trodde jag gått och blivit sjuk!
Men det gick över, men all min energi försvann så det fick helt enkelt bli sängen för mig. Men vad gjorde det mig? Det fanns ändå ingenting att kolla på på tv:n.

Idag ska jag träffa Alice. Hon skickade ett sms till mig förut om att jag skulle höra av mig när jag vaknat, men jag var ju redan vaken! Dock så skickas aldrig det förbannade smset, det misslyckas hela tiden? Så får nog ta och ringa bruden snart!
Hon vill tydligen dra ner på stan, men vet inte om jag pallar det eftersom jag spenderar 20 minuter där varje dag när jag väntar på busshelvetet! Men ska hon köpa  någonting, visst. Men är det bara för att kolla runt blir det ett klockrent nej! Hihi ♥

Ser även att jag måste ta och städa lite.. Ryckte ner precis alla kläder från min stol och golvet blev ganska fullt, haha!
Så dax att fylla upp garderoben igen då!







Nu har jag plockat undan alla kläder :) Har även kollat igenom systemkamera lådan. Var tvungen att lägga undan ett minneskort jag inte använder, det låg bara och samlade damm vilket inte är så smart. Märkte även att det låg ett TJOCKT lager med damm på den lådan, haha! Den ligger högt upp på en hylla i garderoben, så den samlar på sig mer och mer för varje dag. Härligt!

Men nu ska jag kolla med mamma när hon kan färga mitt hår och så ska jag ringa Alice. För innan jag träffar henne ska jag iallafall ha färgat mitt hår, vet inte om jag får någon annan chans i helgen. Så passar på nu!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: emeliiens -

skönt med städat rum :)

2011-01-27 @ 20:48:26
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback