++++

Inom någon snar framtid kommer jag dra till en frisör och fixa frillan!
Vet att jag hela tiden tjatar fram och tillbaka om att jag vill klippa mig och sedan ha långt hår, men denna gånger är det på dödligt allvar!

Kommer ni ihåg hur kort det var förra Februari då jag klippte av mig håret?



Tänk er att det lär bli kortare!
Ska klippa av mig precis allt slitet och börja om då mitt hår är 1 cm tjockt när det är uppsatt i toffs..
Så ska ge det en chans och så får vi se om jag får lite tjockare hår! Ska nog sluta med alla värmetänger och hårprodukter som endast sliter på håret, dock inte helt eftersom mitt hår i vanliga fall är vågigt, men till en viss del.
Så det blir inte något för mig med att sitta i 10-15 minuter och platta håret varje dag sen inte, blir det minsta lilla drag med plattång är det för att få bort vågorna, men inte mer!

Tänkte visa några bilder på snygga korta frisyrer, för kommer inte låta frisören gå på må få! Jag ska ha med mig en bild och säga "såhär vill jag ha det!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback