kvääällsfika

Hej Alice här!
Tog mig tillfället att slänga in ett inlägg på min fina vän Erikas blogg. Kan berätta vad jag har gjort idag eftersom att Erika aldrig uppdaterar. Imorse vaknade jag upp här hemma hos Erika, vi käkade lite frukost och leke med Rambo. Vid två tiden cyklade jag hem och tog en dusch och slog mig ner vid min data. Runt kvart över åtta blev jag rastlös så jag tog min cykel och körde mot specce, inhandlade lite cola och munkar. Körde efter det direkt hem till Erika på en spontan picknik ute i trädgården. Mysigt som alltid!
Du får vara beredd på flera spontan besök av mig i famtiden Erika :))
Snart ska nog erika sova för hon är så himla tråkig. Själv är jag hur pigg som helst så jag ska försöka få ut henne på lite äventyr snart så vi kan fördröja tiden. Längtar som satan till Göteborg!
Allt för mig denna gång. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback