Nigellas kitchen

Godmorgon, typ.
Vaknade egentligen vid halv 10, men ligger fortfarande i soffan, så det känns fortfarande som morgon :)

Idag tänker jag inte göra någonting alls! Ska endast ligga i soffan och kolla på massor av hemsidor och serier ^^
Kanske hittar på någonting annat med, det märker vi :)

Imorn ska jag på fest på kvällen! Vet att det egentligen är förbannat dumt då jag opererade tån i måndags, men vill verkligen, så jag skiter i det! Dock kommer jag inte gå okring så mycket, utan kommer hålla mig på en och samma plats mest hela kvällen :) Kanske hittar mig en skön fotölj att bosätta mig i ;) Har många vänner där så kommer aldrig få tråkigt, haha :D Festen är hos en vän också, så jag vet att jag har några bosättningsplatser där :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Nigellas kitchen. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback