the edge of glory

Tja bloggen!
Idag har jag och pappa varit till Djurkliniken och vaccinerat Rambo! Gick jätte bra :) Sen tog vi även en sväng förbi Växthuset och hämtade en blomma!
Annars har jag sovit och nu på kvällen drog jag och mamma till Alice och lämnade en blomma och lilla Rambo fick följa med.
Den här gången fick han sitta i knät, bara för att påväg till Djurkliniken så skrek han sjukt mycket, så när han fick sitta i mitt knä la han sig ner direkt och var jätte lugn ♥

Imorn vet jag inte vad som händer på dagen. Men på kvällen kommer familjen Lindh hit och käkar grillat!

Tänkte även berätta:
Nästa vecka beställer jag ny mobil troligtvis! I veckan har mamma och jag snackat om vilken mobil jag vill ha, då jag kan köpa ny i Augusti :) Under en lång tid har jag siktat mot en Iphone 4 (jag vet, jag har fallit för grupptrycket..) Tror jag velat ha en sen någon gång i början av året?
Men jag följer inte tränden, jag ska ha en vit!
Så i veckan blir en vit Iphone 4 troligtvis beställd! :D





Fml.....
Glömde bort att jag ska träffa Alice imorn under dagen, haha! Hon blev arg på mig för jag glömt det :( Fuck.
SÅ NU VET NI! Imorn till klockan halv 5 så är jag med Alice.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback