there will be light some day

Idag har jag hunnit med rätt mycket!
Klockan halv 10 drog familjen till Rejmyre på marknad. Fick med mig ett flätat läderarmband och marknadsgodis :)
Sen har jag även varit på bio med Alice. Vi var på Harry Potter and the deathly hallows part 2 klockan 5. Redan sett den, men den var mycket bättre på bio!!
Sen har jag även fixat med min lön idag, så imorn kommer 6750 kr finnas på mitt konto!
OCH jag har beställt 2 stycken mister och en bodyscrub från Victorias Secret :)
OCH ÄNNU EN GREJ! Mamma köpte nya kuddar till mitt rum idag och nya gardiner. Så mitt nya tema på rummet (romantiskt) kommer nog bli skit snyggt! Hoppas även på att klockan ska komma snart :)
Bara en halv vägg kvar, sen är det klart!

Vi kommer åka till IKEA om någon dag och då ska jag leta efter ett nytt sängbord, spegel, hyllor och sängkläder :)

Imorn ska jag ner på stan vid halv 11 tillsammans med Alice. Så då ska jag köpa väskan och kolla på skor tror jag :)

Blev rätt rörigt nu, men skit samma ;)
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback