time of my life

Tja bloggen!
Idag har jag träffat Alice. Vi har typ kollat film, jag har bakat kladdkaka och hon käkat den. Vi har degat i sängen och lekt med Rambo och vi har snackat, massor!!
Vi ska även ses på onsdag! Då ska vi på bio och om jag får pengar då blir det kanske även en tripp till Stockholm?? Har så mycket pengar så jag kan åka överallt känns det som! (not..) Men eftersom jag har SJ prio poäng slipper jag betala för själva tågresan dit och kan istället lägga pengarna på annat :)

Vi snakade även om sparkonton hon och jag idag! Mita(hennes mamma) har sagt till Alice att lägga undan pengar till någon gång då hon kanske behöver dem, som i höst/vinter och jag kom på att mamma och jag snackat om samma sak! Så ska troligtvis lägga undan litegrann och sedan när jag fyller i September, om jag får pengar då så ska jag se till att lägga undan dem också.
Nästa år behöver jag t ex massor av pengar?? Ska först och främst på P&L nästa år, det har Alice och jag gjort en deal på som ingen av oss får banga ur från!!
Så åtminstonne 1000 kr till att börja med på sparkontot?? Ska ha med mig 3000 kr till Turkiet i Septmeber, så om jag tjänar 6750 kr så kan jag inte lägga in mycket mer om jag ska kunna köpa något för pengarna nu innan också!
Men detta blir nog jätte bra :)

Imorn ska även mamma och jag, tror syrran ska med också och hämta ut glasögon, då ska vi ner och kolla efter en väska till mig! Finns den inte i butik beställer vi den via nätet :)



Denna skönhet ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback