tomorrow

Idag lär jag endast ta det lugnt, om jag inte hör av mig till någon lite senare :) Funderar även på att baka någonting senare då jag är sjukt sugen på något! Så vi får se :)

Imorn... Då jäklar!

Kommer ni ihåg den bilden?? Rätt så gammal faktiskt och ÄNNU har det inte läkt! Utan det har blivit likadant på andra tån.. Så imorn ska jag operera mina tår!!! De ska skära, klippa och sy i mina stackars tår...
Ska ha med mig fullladdad mobil, hörlurar, tidning och där ska jag nog be om en skärm så jag slipper se när de skär och sånt! För jag kommer vara vaken, så vill inte riskera att råka kolla, haha!

Så imorn uppdaterar jag hur ont jag har från skala 1-10! Och berättar hur det gått :)
Jag undrar nog mest hur jag kommer kunna gå därifrån?? Pappa säger att det bara är att gå, men vafan... Om de ska sy i tårna kan jag ju inte belasta hela min vikt på dem när jag går!
MEn vi märker hur det kommer gå antar jag :) Ska iallafall vara fullt laddad med grejer när jag kommer dit, haha! Är sjukt nervös...

Nu ska jag nog klä på mig, så vi får se om jag uppdaterar mer sen. Troligtvis inte, haha!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback