flowers

Sista dagen på sommarjobbet idag och det känns skit tråkigt!
Hade kunnat stanna där mycket längre, men eftersom jag sökte via kommunen så får jag bara jobba 3 veckor/90 timmar.. Men ska se till att jag får komma tillbaka nästa år, så ska ringa cheferna och säga att jag är sugen på att komma tillbaka :)

Fick göra en liten skapelse idag som jag fick ta med mig hem. Den blev sjukt snygg! Fick även med mig ett tio-tal sommarblommor som jag tänkt plantera ute senare och sedan några taklökar som kommer bli sjukt snygga när de blommar!


Imorn så ska jag åka ut till Flen för att spendera natten hemma hos Fanny. Aldrig varit där tidigare, så kommer bli sjukt roligt :) Så ska köpa lite grejer imorn som jag kan ta med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback