all at once, everything looks different

Alice åkte hem för ett litet tag sedan.
Vi har varit till affären och köpt godsaker och så har vi kollat på filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" (heter den så?)

Nu ska jag snart duscha tror jag och efter det.. Det har jag ingen aning om!

Imorn skulle jag träffat Emma, men tror inte det blir av längre. Så vi får se vad jag hittar på imorn. Skulle vara skönt med en skållhet dag och dra till stranden och sola och kanske ta sitt första dopp? :) Vi får se hur vädret är och om jag kanske får med mig någon ;)
Annars kanske jag bara ligger hemma och degar i sängen.. Not! Men vi får se vad som händer imorn.

På lördag ska jag iallafall till Julia på kvällen. Dit kommer det några familjer och så ska vi grilla :) Fett gott!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback