I see the light

Jag har idag haft en 30 minuters lektion som innebar teater.
Jag har haltat omkring med min fot.
Jag har sovit middag hemma hos Alice.
Jag har provat en ny rätt på C&L som heter Grillad foccacia (?) och jag älskade den.
Jag har druckit en chokladmilkshake och varit med om två brainfreezes (?).
Jag har sovit middag tillsammans med Alice i min säng (typ).
Jag har tagit hand om min otroligt ömma tå och gett den ett enormt födral/täcke/tält.
Jag har åkt till affären i flippflopp.
Jag har ätit jordgubbar.
Jag har lärt mig massor av nya saker om kaniner.

Tror det var allt jag varit med om idag!
Kortfattat och snabbt!

Här ser ni min tå. Tydligen har jag väldigt ådriga fötter, haha!


Imorn ska jag träffa Alice (igen) och jag vet inte vad vi ska hitta på. Det är även Kristihimmelfärd imorn vilket innebär att det inte är någon skola och att det är en röd dag :)
Om det är fint väder ska jag tvinga henne att steka på gräsmattan med mig!

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback