Parken Växthuset

Kom hem från sommarjobbet för ca en halvtimme sedan. Stortrivs verkligen! Alla där är super trevliga och det kommer in nya människor hela tiden som pratar med en och som till fikat stannar på kaffe. Haha!
Fick välja arbetstider själv, så valde de jag hade idag. Mycket skönare att arbeta utomhus på förmiddagen då det inte är lika varmt. Så mellan 7-13.30 jobbar jag på Parken Växthuset.
Det jag fått göra idag har varit att ställa ut blommor på borden och flytta runt lite bland dem, sen har jag även fått plantera massvis av blommor! I krukor, ballkonglådor och i amplar :) Blev riktigt fint! Fick välja själv till amplarna, så måste ju erkänna att de blev finast ;)

Nu ska jag lägga mig och ta något gott framför tv:n, sen ska jag se till att duscha och tvätta bort all jord och smuts :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback