tisdag

Som ni ser har jag bytt profilbild till bloggen. Kände att den andra inte riktigt var speciellt bra, så fick bli en ny :) Och denna är mycket mycket bättre tycker jag personligen :)
Lade även till två stycken nedräkningar! En till Göteborg som är 13 Juli och en till Turkiet, 24 September :) Skulle kunna sätta dit säkert 5 till, men dessa är viktigast just nu!

Idag har jag kontaktat min handledare. Börjar som sagt sommarjobba nu på måndag! Och det känns riktigt bra, längtar nästan lite att få börja :) Så jag hoppas verkligen att jag får mycket att göra och att det är roligt!
Annars idag har jag bara kollat på film och varit till affären och köpt middag. Det fick bli helgrillad kyckling ;) Sjukt gott!

Imorn ska jag in till Norrköping en stund för att lämna tillbaka mattebok och lite andra böcker. Hoppas på att få träffa några i klassen som jag antagligen inte kommer se förren nästa termin! Känns lite trist med det eftersom vi är pendlarklass, men antar att man kan längta till 2:an då?

Nu ska jag lägga in lite bilder och fixa med dem och så laddar jag kanske upp en :)
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback