torsdag 9 Juni

Hejhopp!
Idag har jag inte gjort ett dugg hittils! Men snart så ska jag se till att få saker gjorda!
Ska först och främst sy om en klänning som är alldeles för lång och ikväll ska jag på partaj! Min kära vän Monika fyllde 17 bast igår, vilket måste firas! Så ikväll blir vi några som kommer fira henne :)

Imorn så är det Plus Award. Är riktigt taggad på det! Så hoppas det inte blir en besvikelse.

Juste! Igårkväll drog hela familjen över till familjen Lindh för att kika på valparna. De är så otroligt söta så det är sjukt!
Kände mig ganska älskad av alla hundar igår då de sprang över mig, tvättade mig överallt och jag fick bära omkring på dem hela tiden!
Gick omkring med lilla Molly ett bra tag, vilket var otroligt gulligt! Jag försöker tvinga på mamma och pappa att vi ska hjälpa till att få valparna sålda genom att köpa en, haha! Det finns bara små pojkar kvar, Dino och Diesel. Dina är lite tröttare och Dina lite trögare, haha ♥
Runt kvart i nio drog några av oss ut på en roadtrip med Robin som förare :) Haha, jag bad lite snällt om godis och fick mig en schaufför direkt! "Jag kan skjussa!!" hör man från Robin, haha! Så fick med mig en M&M påse och en Maltesers.

Nu ska jag nog fixa något att käka och sätta mig och glo på tv.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback