what are aords

Välkomnar mig själv tillbaka till bloggen!

Har fullt upp om dagarna då jag sommarjobbar på Rosenholm Parken Väthuset. Men är bara där till på fredag (1/7) sen har jag sommarlov och kan uppdatera lagom mycket varje dag!

Har massvis av goda nyheter att dela med mig av :)
Först, bäst och störst är nyheten som gäller att vi kommer behålla en av valparna!! Vi kommer behålla Dino, nu kallad Rambo ♥ Min älskling! Men måste erkänna vilket helvete det är att lära honom at ha koppel! Ojoj, detta kommer ta sin lilla tid!


Andra nyheter är att jag idag tjänat ihop 5400 kr! På fredag har jag hela 6750 kr som i slutet av Juli hamnat på kontot :) Känns förbannat skönt att ha fixat lite cash ;) Dock vet jag inte vad jag ska köpa för mina pengar?
Ska ha med mig ca 2000-3000 kr till Turkiet i September, men resterande nästan 4000 kr då? Vad ska jag lägga ut dem på.. Jag vet inte! Lär köpa massa krims krams, så som kläder, smink och parfymer.. Haha!

En annan nyhet är att det bara är 16 dagar kvar till jag, Alice och Julia tar tåget till Göteborg och går på Liseberg och shoppar! Har 1800 kr på kontot just nu, så det kommer nog bli finfint i Göteborg :)

Annat då? Jag har provat en ny godsak! Fluff.

Köpköpköp! Det är så underbart gott, men man kan endast käka lite i taget då det är förbannat mäktigt :)

Nu ska jag ut till valparna och mysa lite innan jag går och lägger mig. Det är sjukt varmt och jobbigt i Växthuset den här veckan! Är det 30 grader utomhus är det 40-45 i Växthuset och jag har långbrallor.. Usch.
Men imorn får jag smörgåstårta på jobbet! Mums ♥

Nu säger vovvarna och jag hejdå för idag! Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback