where are you now

Kollade precis på Never say never. Det var en riktigt bra dokumentär, ärligt talat!
Det är nästan så jag måste hålla med Julia om att man blir lite småkär i honom efter att ha sett dokumentären. Visst, hans låtar är riktigt bra, men nu efter att ha sett dokumentären så blir dem helt enkelt mycket bättre!
Det roliga är att innan han blev känd, kanske ett halvår innan, så lyssnade jag på hans låt Where are you now.




Är ärligt talat lite småkär just nu. Men någonting som jag kan skratta åt hur mycket som helst är hur det finns dem som är helt besatta? De skriker, gråter och verkligen hoppas innerligt att de kommer bli hans tjej och liknande! Hur fan kan man vara så patetisk? Det är en helt vanlig person som endast sjunger?
Ojojoj.. Jag förstår mig verkligen inte på sånna personer som verkligen blir besatta av kändisen -.- Det är sjukt!

Hade tänkt sitta uppe och kolla på Mtv movie awards, men är riktigt trött nu, så tänker gå och lägga mig.
Puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback