you make me wanna die

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering!

Har som sagt sommarjobbat hela veckan (förutom helgen) och jag kommer hem mellan två och fyra :) Så jag brukar inte sätta mig vid datorn det första jag gör när jag kommer hem, utan jag lägger mig i soffan och ser på tv.
Men nu kan jag uppdatera lite kort om vad som har hänt under veckan och vad som kommer att hända framöver.

Under veckans jobb har jag planterat blommor till Djulö, Lövåsen, Julita och många fler ställen. Jag har organiserat upp lite grann i växthuset, jag har gjort iordning blommor, dvs klippa av dem och toppa och jag har packat. Jag har gosat med Remmi (Leifs söta hund) och jag har gått 282617192727228 steg.
Nästa vecka och veckan därefter lär nog se någolunda liknande ut, eftersom det jag gjort denna vecka är vad man gör i växthuset :)

Idag ska vi även få finbesök! Idag kommer två små hundvalpar hit och de kommer att stanna i hela två veckor framöver!
De heter Dino och Diesel och är ca 8 veckor gamla :) Så när de kommer ska jag nog ta en bild så ni får se hur de ser ut :)
Detta kommer bli kanon kul!!

Juste, kollade precis på filmen "The switch", se den om ni inte redan gjort det! Sjukt fin film :) Sen har jag hunnit se massor av andra filmer under veckan! Kommer dock inte ihåg alla namn, men igår såg jag iallafall den nya filmen "Super 8" och den var faktiskt helt OK.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;)

fin (A)

2011-07-14 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback