Jäkla äckliga skit dag! +

Ja, ni förstår nog att jag är irriterad.
Det snöar! Igår fanns det nästan ingen snö alls och idag är allt snötäckt! Jävla......
Så jag blev jätte deprimerad när jag såg det och ville inte gå till skolan ^^ Men har ändå bara idrott, för på svenskan har vi vikarie och jag har ingenting att göra för Magnus inte sagt något jag kan göra istället! Och med en vikaie så får jag ju inte mer sagt..
Så tänker slänga täcket över huvudet och sova istället!!

Men det finns ju ett stort plus för dagen :)
Ikväll får vi besök av familjen Lindh! Vi ska boka resa till Turkiet idag!
Vi har kollat massor av hotel redan, så ikväll ska vi kolla in alla igen så ska de få säga vilka de gillar bäst och så bokar vi!
Längtar som tusan!

Nu ska jag dra med mig täcket till vardagsrummet och kolla på Big Brother. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback