the hunter

Satte mig i vrdagsrummet med resten av familjen och kollade på På spåret istället för att fortsätta på novellen eller slå igång TSLOTAT.
Sopigt men lärorikt! Och godisskålen stod där, så fick lov att stå ut om jag skulle ha :)

Nu överväger jag att sova. Är toktrött och har träningsvärk i precis alla muskler! Så funderar på att dra iväg till gymmet imorn och köra stenhårt för att få bort smärtan :)
Vi märker väl om det blir så eller om jag skippar som vanligt, haha!

Hörs!

Kolla! Har blivit lite brun faktiskt :D Körde 18 min i tisdags och 15 min idag :)
Har två olika troslinjer också, så vet inte om det syns någon ljusare, men var iallafall ljusare än vad randen är -.- Så jobbigt! Så nu känner jag mig fräsch igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback