yummi

Åt precis ett mål från McDonald's. Det var så otroligt gott! Har varit sugen på det under ett visst antal dagar nu, så när mamma frågade om jag ville ha kebab eller McDonald's var det väldigt enkelt att välja!

Har även börjat tro att mamma är tankeläsare eller något.
Jag var sugen på Mcdonald's, hon ringer och frågar om jag vill ha kebab eller mcdonald's.
Jag och evelina snackade om vingåker, hon och pappa åker till vingåker.
Jag sa till evelina att jag vill ha antingen en jeansjacka eller skinnjacka, mamma kommer hem med en jeansjacka.
Hur är det möjligt?!

Såhär ser underbaringen ut:
Kommer ni ihåg jeansjackan jag la ut bild p och skrev att jag ville ha? Detta är den ♥
Den är så otroligt snygg, perfekt i storlek och längd! Den kunde inte varit mer perfekt helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta kolla på OTH.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback