freeze - release me

Sitter just nu med en enorm mage! Vid 11 åt jag en stor skål med fil och flingor, efter det en bulle och runt kvart i ett drog jag i mig en hel McFeast meny.. Snacka om proppmätt!

Idag har jag varit ledig. Hade inte en enda lektion, eftersom arbetsmiljön är avslutad, engelska har vi inte för stunden och matte är också avslutat :) Skulle ha gjort ett prov idag, men det sket sig lite grann! Så får ta det någon annan dag eller så skippar jag det bara. Det gör detsamma för mig :)
Senare ska jag ringa min handledare på sommarjobbet och snacka lite om tider och sådant. Vet inte när jag ska vara där och vart någonstans, så det är bra om jag ringer :) Börjar ju jobba där om 18 dagar! Kommer tjäna 6750 kr under tre veckor som resterande feriejobbare. Så 3000 kr går till Turkietresan, 1-2000 till Göteborg och sedan får vi se vad resterande pengar går till eller om de sätts in på ett sparkonto?

Nu ska jag vänta ut mamma som kollar på BB så jag kan kolla klart på filmen "Miss secret agent" eller något :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback