friday

Är väldigt kass när det kommer till uppdateringen. Men nu ska jag försöka skriva av lite om vad som hänt under veckan som gått!

I måndags så var det stylist-dag som alla veckor. Men idag så tränade vi endast inför modevisningen vi ska ha den 27 Maj på Ingelsta :) Så vi tränade på att gå, bestämde musik och tränade på hår/smink!
tisdagen så hade jag endast muntligt nationella i engelska. Gick super bra tillsammans med Felicia, men det förvånar mig inte :) Så hoppas på ett starkt MVG nu ;)
I onsdags hade jag nationella i matte. Första delen. Gick riktigt bra, men kan berott på att själva provet var super enkelt! Eller så lurade de alla genom att få en att tro det var enkelt men det egentligen var svårt? Hm... Nej, men jag borde få ett VG på första delen tror jag.
I torsdags så hade vi simning på idrotten. Vi skulle simma 1000 m i en 50 m bassäng. Vanliga bassänger är på 25 m, så detta är jobbigare. Men klart, föredetta tävlingssimmarn tar täten! Och hamnar före med 100-200 m :) Vi var både sty1A och sty1B där :)
Efter simningen skulle vi köra livräddning och vem slår rekordet? Jo jag! Rekordet var från en kille i skydd och det var på 1.11 min. Jag slog det med 1.08 min ;) Kanske borde bli livräddare?
Idag (fredag) har jag haft orientering och svenskprov. Gick bra på båda delarna och nu sitter jag är. Skulle egentligen varit påväg mot tågstation vid det här laget, men bestämde mig för att skippa. Skulle ha festat i Norrköping, men är så otaggd och har tröttnat på fester så ^^ Har midsommar framför mig istället. Festar typ bara på högtider, såsom midsommar, valborg och nyår :) Kan förekomma på vanliga helger med, men det är sällan!
Så ikväll blir det en vanlig hemmakväll istället :)

Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sedan.... Det får vi se :)
Hörs!

Kolla förresten frillan jag gjorde på Alice igårkväll!

Jag är för grym ;)
Ska fixa hennes hår inför 9:ornas bal/middag och tydligen har syrran bokat upp mig inför nästa år då hon tar studenten till att fixa hår och smink :) Ap roligt! Hoppas bara på att jag har lite mer verktyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback