klippklipp

Så otroligt snyggt!
Efter fredag (modevisningen) så ska jag klippa mig och det blir en page då :) Har bestämt mig och kommer inte ångra mig!
Jag är lite sådär att, antingen ska man ha väldigt långt och tjockt hår eller så ska man ha kort hår! Inte mitt i mellan! :(

Så ska snacka med frissan snart nog och så hoppas jag på att få det klippt redan i helgen :) Funderar även på att lägga i ännu ett blondt slingpaket. Men gillar ju nuvarande färgen, men vill samtidigt bli blondare!
Vill ju ha det solblekt i Turkiet ;)
Men vi får se vad jag gör, kort ska det iallafall bli!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! vet du vart krämbol ligger?

sandra

2011-05-24 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback