lördag

Sitter just nu och diggar till lite musik. Och om kanske 15 minuter? ska vi käka grillat :)

Idag har jag hunnit med att dela ut reklam tillsammans med syrran, bakat kärleksmums-muffins och chokladbollar och kollat på Avatar :) Det är hur min lördag sett ut hittils, haha!
Ikväll har jag saker jag kan göra, men vet inte än om "sällskapet" är på. Men det blir nog inget av det, så blir nog att stanna hemma och se på film :)

Imorn fyller mamma år ♥ Så då blir det att fira henne! Därav att jag bakade idag ^^
Så klockan 15 imorn kommer gäster hit och då blir det massvis av fika!

Nu ska jag kolla hur långt de kommit med maten och sedan sätta mig vid tv:n.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback