price tag

Kollade precis på de två senaste avsnitten av OTH. Otroligt bra!
Om en timme börjar CSI och efter det blir det BB, så mycket tv nu under kvällen :)

Imorn har jag nationella prov i hör/läs - engelska på morgonen i tre timmar. Kul. Not. Efter det har vi svenska, så det är väl egentligen en helt OK dag, men tycker ärligt talat att vi borde få sluta efter NP:n.
På fredag har jag fått till lite planer nu! Alice messade mig och Monika förut om att vi fick komma dit då och käka grillat och ha det riktigt mysigt :) Tydligen ska Mita och Tya bort då, så man ska ju passa på ;)
Fick även matersättningspengarna idag från skolan som jag skrivit tidigare, så ska nog köpa lite godis till dess och kanske marsmallows? Grymt gott att grilla!

Tänkte även säga att idag har det säkert varit upp emot 30 grader! Kände när vi gick mot bussen från skolan att det kokade ute! Det var nästan såpass att man ville klä av sig naken! Svarta strumbyxor en dag då det är 30+ ute är ingenting jag kan rekomendera! Det är svettigt, varmt och otroligt stekigt! Inte roligt alls.. Imorn hoppas jag på exakt lika bra väder!

Nu har jag skrivit tillräckligt, så ha en fortsatt trevlig dag!
Det ska jag, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback