tisdag

Sitter just nu och ska alldeles strax börja med svenska. Eller rättare sagt, nu!
Så ska vara lite kortfattad om vad som hänt de senaste dagarna:
I lördags bokade vi hotell i Göteborg. Så vi kommer bo i ett fyra-bäddsrum på ett hotell 50 meter från Avenyn. Så i veckan ska vi boka tågbiljetter också :)
Idag har jag fått reda på provresultatet på ett svenskprov. Fick VG+ och har ärligt talat aldrig fått högre än G på svenskprov tidigare..
Vad har mer hänt? Jo, jag har gjort alla nationella prov nu, så nu ska jag bara vänta på resultatet! På fredag har vi modevisning och på torsdag ska vi vandra 14 km.......... Och nu känner jag att det jag skriver blir as rörigt, men skiter i det!
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback