yellow

Gjorde en liten fuling förut, hihi.
Innan jag drog till tågstation så gick jag in på H&Ms hemsida för att se om den gula bikinin fanns och det gjorde den! Så klickade mig in på mammas sida och beställde hem den också, hehe! Skiter i att jag måste vänta på den!! Jag ska ha den helt enkelt och jag är nästan 100% säker på att den inte kommer finnas i butikerna i min storlek.. Så nu får jag vänta någon vecka, men jag gör gärna det om jag bara får min bikini ♥

Ska tydligen ha fått pengarna för matersättningen sen praktiken nu också, så kanske kan hitta något roligt i veckan att köpa också :) We'll see ;)

Nu ska jag strax ha lektion. Prov på dag makeup och håruppsättningar hela dagen..
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback