du får passa dig som satan

Tja bloggen!
Inatt sov Alice här. Så idag har jag varit med henne.
Vi har varit ute med Rambo på skogspromenad och fotat, vi har varit och kollat på fotboll/ishockey/handboll/bowling och vi har varit till affären och köpt lite grejer till kvällen.
Så när vi var ute och fotade passade jag även på att ta en bild till bild-lektionen. Den blir säkert bra..

Men tänkte även lägga upp idag en bild som jag egentligen lovade skulle kommit upp igår, haha!
Nu ska jag och Alice hitta på något.
Peace out!

Kavaj // H&M. Bomullsbyxor // Vero Moda. Stickad // Lager 157. Halsband // Turkiet.



Kavaj // H&M. Linne // H&M. Jeans // H&M. Halsband // Turkiet.

Nästan en hel H&M outfit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback