like a bullet in a wall

Sitter för tillfället i sängen och har precis kollat på filmen Abduction. Otroligt bra! Taylor (Jacob i Twilight) är huvudrollen och tusan så snygg han är!
Har även smockat i mig 3 stycken bitar mockaruta. Mamma och jag bakade det förut och gud så gott det är.

Idag i skolan har jag fortsatt med min presentation som ska vara färdig nästa vecka. Vi ska skapa våra egna versioner av 4 karaktärer i en grekisk pjäs och vi ska göra en mood board, olika facecharts och en presentation. Och den i klassen som presenterar allt bäst kommer vinna någonting :) Fett kul!
Har även gjort en uppgift till engelskan som jag nu skickat in. Så börjar bli klar med allt som behövs göras, vilket är jätte skönt!

Nu ska jag se om jag kan hitta någonting att kolla på igen, annars ska jag nog sova. Är riktigt trött och har inte mått speciellt bra idag. Drog faktiskt hem sista lektionen för jag hade en förbannad huvudvärk och trodde jag hade feber. Har gått några dagar i sträck nu och varit sjukt varm hela tiden, vilket gör att jag misstänkt feber? Men har dock inte tagit någon temp än eftersom jag inte känner mig varm just nu. Men vi får se hur jag känner mig imorn bitti :)

Peace out!



Ska även ta och svara på Johannas fråga. Tröjan hittade jag på http://www.lagarconne.com/store/item.htm?itemid=13406&sid=7, dvs en engelsk sida. Och den är rätt dyr, men otroligt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback