sleep tight

Tänkte faktiskt sova alldeles strax. Men ville bara uppdatera lite snabbt först :)
Mamma och jag har kollat på The backup plan nu under kvällen! En riktigt bra film faktiskt, men hade redan sett den innan, men bra för det!

Nu i veckan ska jag se till att få svensk-uppgiften klar, jag SKA se till att hela min presentation och bild grejer blir färdiga till på torsdag då vi ska redovisa och jag ska ta reda på vad jag ska prioritera mina pengar på den här månaden.. Har massor jag vill ha och behöver, men vet inte vad jag ska prioritera eller om jag ska försöka lägga undan lite? Har mycket att fundera över märker jag..
Fred ut †

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Jag har en tävling på gång i min blogg i samarbete med MyTrendyPhone. Skulle vara kul om du ville vara med och tävla.



Direktlänk: http://jenniemariajohansson.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-mytrendyphone.html



(Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlings-tips i kommentarer)

2011-10-24 @ 13:12:44
URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback