sleeping beauty

Imorn hoppas jag på att syrran fått svar på vår "chef" eller vad man ska säga. Vi fick inte hela vår lön den här månaden och vill se till att vi får den :) Spelar ingen roll om det blir den här månaden eller nästa månad som vi får den, bara vi får den! Vi fick bara 310 kr den här månaden, när vi skulle fått 750 kr.. Så 440 kr till ska vi ha!

Imorn hoppas jag även på att den stora överraskningen kommer! Och gör den det lovar jag att berätta, men än så länge förblir det en hemlis!

Nu ska jag nog sova, för även om man dragit tillbaka klockan en timme känns det som klockan är halv 11 nu.. Så ska nog ta med mig Rambo till sängs och sova.
Fred ut †




Kommentarer
Postat av: leddan

<3

2011-10-30 @ 21:55:50
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback