a snoring doggidog

Godmorgon!
Idag blev det att stanna hemma, eftersom det var friluftsdag i skolan. Kan ju inte vandra över 1 mil med mn tå? Och har för det andra inte några skor som inte sitter åt.. Så fick inte gå iväg idag. Bättre att tån hinner läka till Turkiet, än att jag sabbar den mer för en friluftsdag!

Här hemma ska jag se till att få saker gjorda. Kanske kan plugga på någonting, stryka lite kläder till Turkiet och packa inför imorn.
Då ska jag sova kvar i Norrköping hos Evelina och Fanny. Min tågbiljett går ut imorn och känns rätt onödigt att köpa en helt ny för 2 dagar? Så kommer inte komma hem förren på fredag då pappa hämtar mig i Norrköping.
Då ska vi även fira mig, wiho! Paket, paket, paket!

Nu ska jag kolla igenom lite bloggar. Men vi får se om jag uppdaterar någonting mer.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback