bullet

Sitter just nu i sängen och gittar mig med godis!
Idag i skolan gick vi bara igen massor heeela tiden.. Otroligt jobbigt :( Och när jag kom hem var det bara att byta om och hjälpa pappa stapla ved... Men det funkade rätt bra :)

Ikväll ska jag äntligen få ris, kyckling och bearnesås ♥ Mmmh! Sen är det Idol också! Annars vet jag inte riktigt vad som händer.
Imorn iallafall så ska jag först jobba, sen på eftermiddagen drar vi till Valla för att träffa Frida, Benny och Ellen :D Inte träffat dem på över 2 år :( Så det ska bli riktigt roligt! :D

Nu ska jag leta reda på något att kolla på, eller..... Så sover jag! Men först måste jag tvätta bort sminket!
Hörs!


Stickad // Lager 157. Blus // Cubus. Jeans // BikBok. Örhänge // Egengjort. Ring // H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback