deep feelings on the day

Ligger just nu i sängen och funderar ärligt talat på att sova strax! Förstår verkligen inte varför jag är så trött hela tiden? Måste vara allt socker jag får imig dagligen... Dags att sluta kanske?

Idag så hade jag som sagt bara en lektion. Vi höll på med hår. Rätt kul, men mitt område är smink! Dock gillar jag inte riktigt läraren (hon är ny), gillar bättre hon vi hade förra veckan :) Men som tur är har vi henne på fredagar! Den nya läraren gav oss inte ens 5 minuters rast under 2 1/2 timme!!! Vi fick tjata och skälla på henne för att få ynka 5 minuter!!!
Annars så har jag träffat Alice idag! Vi gjorde inget speciellt egentligen, men det brukar kunna bli så! Det är skönt att bara träffas även om man inte gör något vettigt! Men vad kan man göra? Finns ingenting!!
Men vi tog oss en runda till MAXI iallafall, där köpte jag Toffefe (?) och Maoam. Mmmh ♥ Ska ta med mig en imorn till skolan och reta Amanda bara för hon äääääääääääääälskar dem, haha!

Har även börjat packa lite.. Resfeber!!! Har faktiskt börjat fylla necessären, haha!

Nu finns det parfymer, ansiktsprodukter, solkräm, duschtvål, handsprit, vätskeersättande, värktabletter, schampoo/balsom, tandkräm, nagelkit och koltabletter i den :) Men än är den inte full!!! Syrran ska även packa en del i sin (mamma ska köpa en till imorn) och hennes lär också bli full! Så ja, snacka om att jag längtar!!

Nu ska jag sova, haha!
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback