det är okej att känna

Grät en del kan jag säga då så pass många i min närhet antagligen lär få canser för deras dåliga val.
Men det är bara att hoppas att så många som möjligt slipper :) ♥


Jag har ställt mig många gånger frågan pågrund av grupptryck "varför röker inte jag?". Hälften, om inte mer, av alla jag känner röker och hälften av dem har eller lär få cancer..
Efter att ha sett videon så kan jag lova mig själv och alla andra att jag aldrig kommer att börja röka! Jag vill inte ha cancer, bli steril eller dö innan mitt liv börjat.
Jag tänker inte göra det mot mig själv!

Kommentarer
Postat av: ...

Men det är inte bara rökning som kan orsaka cancer. Cancer kan komma i alla fall. Det finns snäll cancer och elak cancer. Så det är mycket mer än bara rökning som är farligt...

2011-09-02 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback