elektropop

Sitter just nu i sängen och käkar frukost!
Idag har jag sovmorgon, så ska ta 9 tåget. Riktgt skönt faktiskt :) Dock går jag till 16.05, så är inte hemma förren halv 6.. Och skulle jag inte hinna med halv 5 tåget, så måste jag ta halv 6 och vara hemma halv 7... Dessa dagar är de jobbigaste!
Idag har jag förövrigt min första lektion i individuella valet :) Har bara fått eng-B, så måste ta 3 ämnen i trean.. Lär gå i skolan mellan 8-17 i trean :( För det kommer bli riktigt tufft eftersom vi kommer ha praktik en gång i veckan hela året! Så det är bara fyra dagar man kan presa in 6 extra lektioner! Så längtar inte så värst mycket :)

Ikväll ska vi över till fam. Lindh och fira Mia :) Så det kommer nog bli roligt!
Men nu ska jag drocka upp min mjölk och börja fixa mig.
Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback