hard choice

Ajajaj!
Ni kommer ihåg att jag opererade tårna? Tror iallafall jag börjar få en infektion, så ska ringa vårdcentralen idag och se om jag kan få en tid så snabbt som möjligt! Kan fan inte ha problem med tån nu! Det är bara 11 dagar kvar tills vi drar iväg, då måste jag ju kunna gå!
Skulle egentligen varit med på typ "öppet hus", fast ändå inte! Utan vi ska stå inne på Linden och sminka, men nu om jag får en tid idag så kan jag tyvärr inte vara med :( Liksom, vad är viktigast: kunna gå i Turkiet eller få sminka främlingar idag? Svårt val där.

Men nu ska jag dricka upp min mjölk och se till att bli klar till 7.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Vinnaren av Misa-nagellack är nu presenterad på bloggen. Kika in och se vem som vann. :)



Var gärna med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/september/utkast-sept-13-2011-1.html#comment

Allt som behövs är en kommentar! :D

2011-09-13 @ 21:35:34
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback