the sky is crying red

Jissanes! Kollade prcis på TVD och GUD vad bra det var!!! Självklart grät jag en skvätt, haha!
Idag hade jag svenska, hantverk och bild :) Bilden var helt klart roligast, då vi spenderade halva lektionen inne i fotostudion och tog töntiga bilder, haha! Dock fick jag inte lägga upp någon för de andra, men kanske kan lägga upp en på mig själv för skojs skull ^^

Imorn ska jag först dela ut reklam, sen träffa Emma och börja packa till Turkiet :) Längtar ärligt talat till jag får börja packa, haha!

Nu ska jag se till att få arslet ur sängen och göra något. JA! Jag ska duscha!
Peace out!



Okej, ALDRIG att jag bjuder på en bild från dagen! Hahahahahaha, herregud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback