@ Turkiet

Tjena alla där hemma i kalla Sverige!

Själv ligger jag just nu i sängen på hotellrummet. Kollar på 3:an, 2 1/2 men.
Hela veckan har jag legat på stranden och pressat. Har dock inte blivit så pass brun som jag egentligen ville, men jag har en vecka kvar på mig, så jag ska pressa, pressa, pressa!
Vi har även varit på stan många gånger. Så jag har än så länge köpt ett par marinblå kilklackar, massor av smycken och Björn Borg trosor. Men nu ska jag hålla mig till på måndag då vi ska på en jätte stor marknad. å ska jag pruta som FAN! Och måste bara säga detta, jag ääälskar att pruta! Det är fan något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Och tusan vad grym jag är på det :) Får t o m pruta åt de andra jag åkt med, haha! Så grym är jag ;)
På onsdag ska vi åka på en båttur. Då ska vi kolla och utforska grottot, snorkla, sola på en massiv båt, hoppa från en 10 meters klippa och om vi har tur, se delfiner!
Annars vet jag inte riktigt vad som kommer hända under veckan, men vi får se om jag uppdaterar mer!
Dock jag kan inte visa något av det jag köpt då jag uppdaterar från syrrans dator och alla bilder ligger på min egna...
Skulle ladda upp en bild, men det funkade inte pågrund av det sega internet.. Men vi får se om jag uppdaterar mer, annars hörs vi när jag kommer hem!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

På min blogg har jag gjort ett inlägg med mina 7 bloggfavoriter. Har du någon favoritblogg, vilken? Lämna en kommentar här och ge mig lite bloggtips! :D



http://sstille.blogg.se/2011/october/mina-7-blogg-favoriter-klicka-pa-bilderna-f.html#comment

2011-10-02 @ 10:36:11
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback