perfect

Har haft det skit trevligt ikväll! Träffade på en bloggläsare, woho! Haha, han bara "din blogg, aaah!!" Haha :D Som jag sa så skulle jag inte dricka och jag drack inte en droppe! Så är riktigt stolt :) Dock började kvällen segt men senare runt 21:00 ungefär kom det lite roligare människor och sånna jag kände :D Mycket roligare då! Sen kom även Stefan och några :) Underbart, har ju inte träffat den killen på två jävla veckor! Så det var skit mysigt att träffa honom :* Sen nog elva tiden så drog han och jag iväg och gick och jag fick min förbannade hostattack, så blev tvungen att dra :( Jätte jobbigt! För det ger sig inte! Liksom jag är hemma nu och hostar än.. Men kvällen slutade väldigt bra ändå (A) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback