TILLBAKA OCH GLAD! :D

Nu har det varit tillräckligt med avbrott!

Jag har iallafall fått tillbaka det finaste, så är hu lycklig som helst nu! Det gjorde min dag verklie!Dock tror jag att jag börjar bli sjuk :( Fryser verkligen hela tiden och jag är typ blek och blå (liksom blå? HAHA!) och jag är skit snuvig och nyser mer än vanligt :( Hoppas verkligen inte jag gått på en jävla förkylning! Ska ju på kryssning på torsdag :( Så ska se till att bli bättre, hoho :D

Kan förklara min helg med enstaka ord: depprimerad, tjurig, gråtandes, sovandes, ensamt och otroligt längtande till ny start på vecka, dvs Måndag, idag :)

Nu har jag käkat pizza! Och min mage är propp full! Käkade fan 1/4 av en familjepizza -.- Herregud, haha! Och sen en hel pizzasalladsburk med vitsås i mängder! :D Mums! Nu ska jag nog.. Fortsätta messa med mon amour och kusin vitamin :D PUSS!


en bild på en glad Erika :D
(dock inte tagen idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback