fettisdagen

Fick precis reda på någonting jag egentligen inte skulle vetat om, haha!
Mamma och pappa ska tydligen åka och kolla på en lägenhet imorgon och jag är då i skolan. Men Folktandvåden ringde mamma och hon var tvungen att säga varför hon inte kunde komma, så hon blev tvungen att säga ^^ Och självklart hörde jag ;)
Dock har jag inga förhoppningar eftersom de två andra varit kassa! Men de ska höra av sig efteråt, så vi får se :)

Idag i skolan så har jag endast skrivit massor känns det som.. På engelskan skulle vi skriva en berättelse. Vi fick dock inte bestämma själva vad det skulle vara i, vi fick leta fakta om ett land och sedan skulle grejerna vi kollat upp finnas med i den och titeln var redan bestämt.. Skit tråkigt!
På svenskan så skrev jag på min novell, så tror faktiskt jag är klar med den :) Det är ju bara en novell, så den ska ju inte vara så lång. Så fem sidor fick räcka :) Hade gärna kunnat skriva fler ^^
Sen slutade vi för sista lektionen var inställd.

Juste, vi fick semla i skolan :) Fick även en när jag kom hem, haha! Men det är gott, bara det att äckelmandelmassan måste bort ;)

Nu ska jag lägga mig till rätta i sängen igen och fortsätta kolla på tv.
Hörs!

söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback