higher of the ground

Fått sommarjobb nu då!
Fick på ett blomsterställe som heter Parken Växthuset (eller något) och det är utomhusarbete! Så det tackar jag mycket för!
Hoppas bara att jag slipper bondbrännan, haha! Ska absolut inte ha t-shirt utan endast linne med smala band eller bikini överdel om jag får.

På torsdag får jag pengar, så då ska jag ner på stan i nrkp med Felicia och kolla efter lite kläder! Måste införskaffa lite nytt till sommargarderoben! Och har redan spanat in lite grann. T ex två klänningar från H&M. Så finns de kvar dras 300 kr från studiebidraget direkt!

Nu ska jag checka lite bloggar. Hörs!



Shoppingen blir lite tidigare än väntat!
Det blir av redan imorgon, för tydligen hade mamma laggt in pengar på mitt kort redan i fredags!?
Men säger hon någonting? NEJ! ♥ Tänk om klänningarna inte finns kvar längre.. Då skyller jag på henne ♥
Nu ska jag äta en macka. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback