in the club

Har precis tagit en dusch och smörjt in mig.
Solade direkt efter att jag kommit tillbaka till stan, så gjorde slut på det sista på solkortet vilket resulterade till att jag blev aningen brunare :)
Nu kan jag ha mina foundations! (hoppas bara inte de är för ljusa nu istället, haha)

Har hållit på och skrivit på min novell ett tag nu. Vi ska skriva en på svenskan, så självklart valde jag ungdom/romantik.
Skriver om en tjej som heter Emma som till en början bor i Beverly Hills men då hennes pappa får ett jobb i Sydney blir hon tvungen att flytta dit. Där kommer hon träffa en kille vid namn Joshua och det kommer hända massor mellan dem och runt omkring dem.
Hoppas på att det blir en bra novell! Ska verkligen kämpa :)

Fick även reda på betyget på min bokrecension i engelska. Fick VG+, hade gärna fått ett MVG- hellre, men man kan inte få allt!

Nu ska jag fortsätta på novellen och sedan slå igång ett avsnitt av TSLOTAT.
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback