I never thought that it be easy

Typ woho? Ibumetinen har börjat värka och jag mår mycket bättre! Känner mig dock fortfarande varm, men inte lika mycket :) Vi får se hur jag mår imorn om det gått över eller om det är något jäkla skit jag drabbats av? Hoppas jag innerligt att jag inte har! Och jag skulle egentligen sovit nu, men jag är inte trött längre :( Blir väl det inom kort skulle jag nog tro :) Något som jag suttit och tänkt på några dagar är att jag inte gymmat i veckan? Varför!? Måste verkligen försöka få pappa att ta med mig imorn! Måste verkligen träna! Känner mig så himla slö i kroppen när jag inte gör det!


So its up to to you and its up to me
That we meet in our middle way
On our way back down to earth

Kommentarer
Postat av: frida

l o v e

jusin bieber

2010-04-11 @ 23:54:20
URL: http://fridiisd.blogg.se/
Postat av: frida

TO YOU !

2010-04-12 @ 19:14:54
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback