+ & -

Haha, jag har så sjukt tråkigt just nu, så jag tänker göra en lista på saker jag gillar och saker jag inte gillar hos killar :) Då kanske ni lär er något ni inte redan visste om mig ;)


Erika gillar:

• Mörkt hår är ett stort plus!
• En snygg kropp, dvs vältränad!
• Du spelar antingen innebandy eller fotboll
(inget måste, men jag gillar det)
• Lockigt hår får mig på fall direkt! (inte ett affro, utan fina, mjuka lockar)
Du ska vara längre än mig
• Du ska ha ett fint leende
• Du ska gilla att bara ligga och mysa
• Du ska säga att jag är vacker även de stunder jag inte är det
• Du ska inte vara på för mycket, dvs gå för fort fram
• Du ska kunna välja mig före dina vänner
(dock inte hela tiden, men ibland)
• Ett STORT plus är om du inte är helsvensk, utan halvt utländsk
• Du ska ha en snygg stil
• Kan du sjunga, skriv en låt till mig, det får mig på fall!
• Du ska få mig att känna mig liten!
• Och till sist, jag älskar att höra "jag älskar dig"


Erika gillar inte:

• Snusare eller rökare!
• Flottigt hår
(blä!)
• Du använder samma kläder en HEL vecka
• Du luktar svett hela tiden
(vidrigt)
• Du väljer dina vänner före mig
Du rakar benen! (gör en kille det måste han vara bög!)
• Du bryr dig inte om din kropp, dvs du tränar inget alls!
• Du har ihopväxta ögonbryn.................
• Du super varje helg och gör misstag på varje fest!
• Du är en player
(HATAR SÅNNA!)
• Vill du träffas VARJE dag tröttnar jag snart nog på dig
• Du har en mustach eller skägg!
(GÅ OCH RAKA DIG!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det sista på inte gillar listan haha det påminner mig om någon;);)

2010-04-06 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback