macbook

Hejsan kära fellows :D Idag i skolan lekte vi lekar och så fick vi våra datorer :) Så sitter vid min just nu hemma i sängen :) Den är sjukt avancerad, haha! Jag fattar typ ingenting, men jag antar att jag lär mig ;) Det viktigaste är väl att lära sig att kryssgrejen och minimera/förstora inte är uppe i göra hörnet längre utan i vänstra -.- Krångligt! Men måste erkänna att jag är totalt förälskad i den! Den är JÄTTE vacker :D Haha! Har laddat ner Spotify nyss och så försöker jag med MSN men jag kan inte? :( Det vill inte funka.. Så syrran skulle kolla med någon som kanske kan hjälpa, hihi :) Men om en timme kommer gäster hit, för pappa fyller hela 47 bast idag! :D Grattis pappa! ♥ Så han och mamma har bakat varsinn tårta, pappabakde chokladtårta med MASSOR av choklad och mamma bakade gustav adolf tårta? den gula prinsess tårtan iallafall ^^ Super gott kommer det bli! Och farmor lär ha bakat sin specialité, marängtårta! Mmmmmh! :D Men nu ska jag ta lite bilder i photo booth för första gången och så lägger jag upp de strax! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback