one year

Hello fellows! Vaknade för lite mer än 1 timme sen :) Och jag har precis kollat på PLL, så jävla grymt! Alice sov här inatt och hon sover fortfarande, hihi ^^ MEn hon vaknar väl om 1 timme eller så? :) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se om en hör av sig om det blir något med tjejerna från galma klassen eller om hon bara hade en tanke åt det :) Men uppdaterar mer sen, hörs amigos! Kisses

För exakt ett år sedan låg jag, syster och Erika Thelin vid dagiset i närheten under kvällen och kollade upp mot himlen, för då, som inatt är det stjärnfallsnatten :) Så inatt, om det inte är mulet, kommer jag att ligga och se upp mot himlen för att få några drömmar i uppfyllelse ;) Det fick jag förra året iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback