for you my dear

Nu har jag kollat på massa filmer, härligt! Och jag har fortfarande inte pluggat, haha! Pappa sitter i vardagsrummet och roppar "JAA! STIEVEN GERRARD! WOHO!" :D Haha! Kul att höra ibland, då klockan inte är elva på kvällen och man ska upp till skolan, haha! Om 2 minuter är min mat klar och jag är riktigt hungrig just nu :o Så det ska bli gott :D Och min syrra är underbar! Jag bad henne köpa lite godis till mig innan hennes tåg åker hem från Göteborg och hon gjorde det :D Och inte lite heller :D:D Så ska bli mumsigt att gotta sig lite sen :) Nu har jag inte mycket mer att skriva, eller jo! Imorn är det skola igen.. Vi får se hur dagen blir, men ha det bra nu :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback