internet la av igår

Kunde inte uppdatera igår kväll på grund av att mitt internet la av. Så jag får skriva om det nu istället :) Igår kväll kom Julia över hit för att kolla på film, så vi tog fram godis, glass och hon hade med sig kakor, haha! Vi va ganska tjocka, jag vet ;) Men gott va det! Vi kollade på Narnia 2, hahaha! Den som jag kollade på i förrgår, men hon ville se den och den är bra, så kunde lika gärna se den en dag till :D Och Ben Barnes (Caspian) är ju så snygg!

Idag då, vaknade för en halv timme sen typ, så nu kollar jag på tv och bloggar som ni märker, haha! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är hela slut, så vet inte om jag orkar något faktiskt, haha! Men ska väl se till att göra något iallafall :) Fast nu ska jag sätta mig och kolla klart på min serie :D Så vi hörs senare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback